سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورژن جدید multiMan با قابلیت فیکس اتوماتیک بازیها منتشر شد

ورژن جدید multiMan با قابلیت فیکس اتوماتیک بازیها منتشر شد

ادامه مطلب...

» نظر

جاودانگیه Master Chief بر روی شیشه !!

Master Chief Immortalized In Stained Glass

این تیتری است که gameinformer برای یک طراحی زیبا از شخصیت معروف سری بازی های Halo یعنیMaster Chief  بر روی شیشه که توسط یکی از کاربران سایت Reddit زده است !!

ادامه مطلب...

» نظر

تست طنز!

4 تا سوأل هستش. باید اونها رو سریع جواب بدی. حق فکر کردن نداری، حالا بزار ببینیم، چقدر باهوش هستی. 
آماده ای؟ 

ادامه مطلب...

» نظر

رفع مشکلات بازی Call Of Duty Black Ops 2

 

رفع مشکلات بازی
Call Of Duty Black Ops 2

ادامه مطلب...

» نظر

ac3

 

ac3


» نظر

قیمت کالاهای کامپیوتری 5 برابر میشود!!


http://www.iranvij.ir/wp-content/uploads/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%85-%D9%88-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.gifمهر- رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اعلام انتقاد این صنف از مصوبه اخیر دولت مبنی بر ممنوعیت موقت واردات کامپیوتر به کشور، افزایش چندین برابری قیمت کالاهای کامپیوتری و دامن زدن به وضعیت قاچاق را از جمله مهمترین تبعات این تصمیم عنوان کرد.

 

اواخر هفته گذشته و با تصمیم دولت، ثبت سفارش واردات 75 قلم کالا که با عنوان "لوکس" و "غیرضرور" اعلام شده است به کشور متوقف شد که در این فهرست کالاهای دیجیتالی و رایانه ای نیز به چشم می خورد.

سید مهدی میر مهدی - رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهرانبه تشریح تبعات این تصمیم پرداخت و اظهار داشت: متاسفانه از اواسط هفته گذشته، فعالان صنف برای ثبت سفارش کالاهای خود مراجعه کرده و با مصوبه ممنوعیت و توقف واردات به کشور مواجه شدند و ما متاسفیم از اینکه تصمیماتی گرفته می شود که کسب و کارها زیر سوال می روند.

ادامه مطلب...

» نظر

رییس بخش ویندوز مایکروسافت=اخراج

دو روز پیش، «استیون سینوفسکی» رئیس بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت به شکلی ناگهانی این کمپانی را ترک کرد. اکنون مشخص شده که این جدایی آن‌قدرها هم ناگهانی نبوده و با اجازه مستقیم «بیل گیتس» صورت گرفته است.

ادامه مطلب...

» نظر

انویدیا: پلی استیشن 4 و ایکس باکس 720 پایان عصر کنسولهای بازی هس

.

 

مدیر کل بخش بازی‌های اَبری در کمپانی انویدیا به جمع آنهایی پیوسته که معتقد هستند کنسول‌های بازی سنتی، دارند به پایان راه نزدیک می‌شوند. آقای فیل ایسلر می‌گوید یکی از معتقدین به این نظریه است که نسل بعدی کنسول‌های بازی آخرین‌ها در نوع خود خواهند بود. 

Xbox 360 تقریباً 7 سال است که پا به دنیا گذاشته و PS3  هم 6 ساله است. با در نظر داشتن روند رشد تکنولوژی به نظر می‌رسد که نسل بعدی این کنسول‌ها نیز قبل از اینکه از دور خارج شوند حداقل 10 سال در بازار حضور داشته باشند. 

بنابراین پرسشی که به وجود می‌آید این است که در سال 2023 آیا هنوز برای بازی باید یک کنسول به تلویزیون وصل کرد؟ به احتمال زیاد نه! ولی این آینده محتوم به این زودی‌ها از راه نخواهد رسید. آقای ایسلر هم معتقد نیست که صنعت بازی دچار تحولات زودهنگام خواهد شد. 

 

ادامه مطلب...

» نظر

اینترنت ملی 10 هزار تومان و سرعت 2 مگابایتی

علی اصغر انصاری معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: در شبکه ملی اطلاعات، کاربران برای دسترسی به سرعت 2 مگابیت بر ثانیه در حدود اینترنت 128 کیلوبیت بر ثانیه و رقمی در حد 10 هزار تومان هزینه باید بپردازند.

ادامه مطلب...

» نظر

Dishonored بیش از 40.000 هزار کلمه در نوشته ها و 90.000 هزار کلم

Dishonored بیش از 40.000 هزار کلمه در نوشته ها و 90.000 هزار کلمه در دیالوگ ها داشت!!!

ادامه مطلب...

» نظر
   1   2   3      >