سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سونی در حال آماده سازی تبلیغات KILLZONE جدید

استدیوی Gurilla games بعد از ساخت KILLZONE 3 مشغول ساخت KILLZONE جدیدی شد منبعی ناشناس اعلام کرد که سونی در حال آماده سازی تبلیعات KILLZONE جدید است و به زودی هم تبلیغات این بازی را شروع خواهد کرد

ادامه مطلب...

» نظر

چند مورد جالب از GTA V

چند مورد جالب از GTA V

ادامه مطلب...

» نظر

عرضه سری فیلم های کوتاه برای Halo 4

MICROSOFTقصد دارد تا سری فیلم های کوتاهی را در 5 قسمت قبل از عرضه Halo 4 عرضه کند که قبل از عرضه این بازی منتشر خواهند شد.

ادامه مطلب...

» نظر

تصاویر جدیدی از بخش چندنفره ی Max Payne 3 منتشر شد

درصورتی که تنها 10 روز تا عرضه ی عنوان جنجالی 3 Max Payne زمان باقی مانده است؛ اما همچنان اخبار پیرامون این بازی بسیار است. اکنون نیز سه تصویر از بخش چندنفره ی بازی منتشر شده است که حاوی اطلاعات جدیدی از این بخش می باشد.

تصاویر منتشر شده که براساس گفته ی منبع از طریق Rockstar منتشر شده است؛ در فروشگاه مکس پین در دیدگاه عموم قرار گرفت.
تصاویر منتشر شده به صورت زیر می باشد:
ادامه مطلب...

» نظر

Crytek جلوی کپی شدن Crysis 3 را می گیرد

  Crytek جلوی کپی شدن Crysis 3 را می گیرد

امتیازات Fable Heroes

نمرات Fable Heroes نیز منتشر شدند که با وجود امتیازات به دست آمده؛ مطمئناً Trials Evolution انتخاب بهتری در Xbox Live خواهد بود.

ادامه مطلب...

» نظر

نمرات Mortal Kombat| شاهکار جدید Vita

نمرات نسخه ی ویتا Mortal Kombat منتشر شدند؛ که با امتیازات به دست آمده باید منتظر شاهکاری جدید در کنسول دستی جدید سونی باشیم.
ادامه مطلب...

» نظر

عدم ساخت نسخه ویتای Metal Gear Rising:Revengeance

در هفته ی گذشته خبری در ارتباط Metal Gear Rising:Revengeance منتشر شده بود که نشان دهنده ی عرضه ی این عنوان بر روی Vita بود.بعد از اعلام خبر هیچ واکنشی نسبت به آن نشان داده نشد که می توانست به صحت خبر بیش از پیش امیدوار بود اما اخیراً عنوان شده است که این عنوان نسخه ی ویتا نخواهد داشت.
ادامه مطلب...

» نظر

امتیازات Sniper Elite V2

با اجازه ی نشر امتیازات Sniper Elite V2، نمرات بازی نیز منتشر شدند که با وجود امتیازات به دست آمده؛ انتظار برای بازی کاری بیهوده بوده است.

ادامه مطلب...

» نظر

ps3 پرفروش ترین کنسول اروپا

طبق آمار جدید شرکت نینتندو از آغاز سال 2012 تا کنون ps3 پر فروش ترین کنسول در اروپا بوده است. این در حال است که 3DS وXbox 360 به ترتیب در رتبه های دوم وسوم قرار دارند .

ادامه مطلب...

» نظر
<      1   2   3      >